Communiceren met verwijzers

Als paramedicus is het noodzakelijk om jezelf kenbaar te maken bij onder meer specialisten, huisartsen en assistenten. Een goede relatie is nodig om samen te werken en de patiënten van de artsen van goede medische zorg te voorzien. Vind je het lastig om een gesprek aan te gaan met de arts? Hoe pak je dat aan, hoe bouw je een gesprek op, hoe ga je om met weerstand en hoe zorg je voor een win/win situatie? Zet jezelf op de kaart!

Tijdens de training leer je hoe je jezelf verkoopt. Welke gesprekstechnieken je kunt inzetten en op welke wijze je interesse opwekt bij jouw gesprekspartner. Na de training beschik je over voldoende zelfvertrouwen om een gesprek aan te gaan met verwijzers. Je hebt diverse gespreks­technieken geleerd en je weet hoe je weerstand kunt ombuigen. Je weet hoe je de samenwerking en de verwijzingen naar jouw praktijk kunt optimaliseren.

Spreker
Thalita Smit, trainer, verandermanager en salesdocent bij Smit & Cornelder Bedrijfstrainingen.
Ze traint en coacht praktijkeigenaren bij het ontwikkelen van ondernemerschap voor de paramedische praktijk.

 

Extra informatie

  • ProVoet
  • Utrecht
  • Veenendaal, Eindhoven, Emmen, Rotterdam blijdorp, Roermond