Overslaan en naar de inhoud gaan

27 juli 2020

Foutieve adressen bij Podopostverzending

Vorige week is de verzending van Podopost nummer 6 - 2020 gestart. Nu blijkt dat bij een aantal ontvangers een foutief huisnummer en/of postcode op de adresseringsetiket terechtgekomen is met verkeerde of te late levering als gevolg. In sommige gevallen zal de Podopost helemaal niet aankomen.

  • Heb je de Podopost ‘gewoon’ ontvangen met het juiste adresseringsetiket óf met behulp van een oplettende postbode of een vriendelijke buur, dan hoef je dit niet aan ons of aan of aan de Podopost te melden. Het gaat hier namelijk om een incidentele fout die losstaat van jouw adresgegevens in Mijn ProVoet. 
     
  • Heb je de Podopost deze keer niet ontvangen? Bekijk de Podopost dan digitaal! Ga naar Mijn ProVoet; rechts op het Mijn ProVoet-Dashboard staat in een groene balk de link naar de Podopost-website. Heb je nog niet eerder de Podopost online bekeken? Dan dien je je eenmalig aan te melden met jouw voornaam en e-mailadres.  

ProVoet onderzoekt het exacte ontstaan van deze fout en uiteraard wordt er alles aan gedaan om herhaling in de toekomst te voorkomen. Wij excuseren ons voor het ongemak.

De ProVoet-pagina’s Voetenwerk uit Podopost nummer 6 kun je hier inzien:

Voetenwerk Podopost nr. 6