Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuws: Facturatie lidmaatschap en AVB 2017

19 maart 2018

Begin deze week hebben alle leden de digitale factuur voor het ProVoet lidmaatschap 2017 ontvangen. Nieuw hierbij is dat veel leden een extra factuur hebben gehad van SFBV voor de collectieve AVB (Aansprakelijkheidsverzekering voetverzorging).
Hieronder geven we antwoord op een aantal vragen over de facturatie die we de afgelopen dagen hebben ontvangen.

Waarom krijg ik een factuur van SFBV voor de AVB?
Vanaf 2017 is het hebben van een AVB onderdeel van het lidmaatschap van ProVoet. Dit besluit is door onze leden genomen tijdens de ALV. We hebben alle leden hier herhaaldelijk over geïnformeerd. Daarbij is ook aangegeven dat als u daar geen gebruik van wilt maken, u dit aan moet geven via Mijn ProVoet/Mijn verzekeringen.

Het lukt me niet om in te loggen
U kunt inloggen via de pagina https://www.provoet.nl/pages/2/Pedicures.html
Uw gebruikersnaam is uw lidnummer (of uw e-mailadres).
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de link wachtwoord vergeten op de website (onder de invoervelden voor uw gebruikersnaam en wachtwoord).

Andere vragen?
Heeft u nog andere vragen, bekijk dan de veel gestelde vragen, stel zelf een vraag via www.provoet.nl/pages/mijnProVoet?pagina=helpdesk of neem contact met ons op via info@provoet.nl of 0318 55 13 69. We zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden*.

*i.v.m. de facturatie van het lidmaatschap kan het iets langer duren voordat u antwoord krijgt, dan u van ons gewend bent.