Overslaan en naar de inhoud gaan

Tips voor een soepele facturatie lidmaatschap

20 maart 2018

In januari 2018 ontvang je de jaarfactuur voor de contributie lidmaatschap en het abonnement op de Podopost. Indien van toepassing ontvang je dan ook de factuur van SFBV voor de collectieve verzekering(en). Onder Mijn ProVoet/ Mijn verzekeringen kun je zien welke collectieve verzekering(en) jij hebt via ProVoet. Hieronder enkele tips om de facturatie soepel te laten verlopen:

  • Je krijgt een e-mail (met bijlage) als je hebt aangegeven dat je de e-factuur wilt ontvangen. Controleer daarom op Mijn ProVoet/ Mijn gegevens of wij het goede e-mailadres hebben. Ook wordt de e-factuur op onze website geplaatst onder Mijn ProVoet/ Mijn facturen.
  • Controleer je adresgegevens onder Mijn ProVoet/ Mijn gegevens als je een papieren factuur ontvangt.
  • Als je toestemming hebt gegeven voor automatische incasso wordt het factuurbedrag binnen twee weken van uw IBAN-nummer afgeschreven. Controleer daarom je financiële gegevens zoals het IBAN-nummer en tenaamstelling onder Mijn ProVoet/ Mijn gegevens. (De tenaamstelling is de naam die op je bankpas staat.)
  • Als je geen toestemming hebt gegeven voor automatische incasso maar wel een e-factuur ontvangt, dan bevat de e-mail een directe link om de factuur eenvoudig via i-Deal te betalen.