Overslaan en naar de inhoud gaan

Omgaan met cliënten

Let op! Als je deze e-cursus al eerder hebt gevolgd, dan krijg je niet opnieuw accreditatiepunten toegekend.

In jouw werk als pedicure werk je altijd met mensen. Om ervoor te zorgen dat de klanten blijven terugkomen, is het belangrijk klantgericht te werken. Dat betekent: de wensen van de klant signaleren en jouw gedrag bewust op de betreffende klant afstemmen. Door een klantgerichte houding komen tevreden klanten graag bij je terug.

In deze cursus leer je wat je kunt doen om je klantgericht op te stellen. Aan het eind van de cursus vind je verschillende opdrachten, die je in de praktijk kunt doen.  

Omschrijving inhoud

De cursus bestaat uit 4 hoofdstukken:

1. Klantgericht werken
In dit hoofdstuk wordt ingegaan op het thema klantgericht zijn, klantenbinding, lastige klanten, feedback en de rol die je als pedicure hebt in output en proces.
2. Klantgericht zijn
Met informatie over service, ruimte en bereikbaarheid, tevredenheid en klanttypen.
3. Omgaan met klachten
Hoe ga je om met een klacht, wat kan je er van leren en hoe los je het op? Wat moet je met een onterechte klacht en mensen die blijven klagen? Met duidelijke filmpjes over het proces en de houding die je aan kunt nemen. 
4.Vragenlijst
De cursus sluit af met een vragenlijst die je als voorbeeld kan gebruiken in de eigen praktijk.
In de cursus wordt gebruik gemaakt van verschillende praktijkgerichte filmpjes, tussenvragen en geschreven informatie. 

Miniatuurvoorbeeld

Meld je direct aan voor deze cursus!

Bestel deze cursus

Accreditatiepunten

Deze e-learning is geaccrediteerd met 3 accreditatiepunten (ProCERT KwaliteitsRegister voor Pedicures) - domein professionaliteit.

Studieduur

Hoe lang je bezig bent met de cursus is afhankelijk van de snelheid waarmee je leest en werkt. Je moet uitgaan van een tijdsinvestering van circa 3 uur.

Kosten

 

€ 39,95 excl. 21% BTW

Bestel deze cursus

Contact

Heeft u vragen of wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Bel 0318 - 551 369

E-mail info@provoet.nl

ma t/m vrij 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 15:00 uur