ProVoet tv commercials: de kracht van reclame

De TVspots zijn een belangrijk speerpunt om het merk ProVoet en onze leden bij consumenten onder de aandacht te brengen met als doel:

  • De consument ervan bewust maken dat voeten goede verzorging verdienen.
  • Het verlagen van de drempel naar de pedicure en medisch pedicure.
  • Het merk ProVoet onder de aandacht brengen en laden zodat jij als ProVoet pedicure daar de vruchten van plukt.

De uitdaging
Het ontwikkelen van een goede spot kost veel geld. En ook het uitzenden is een kostbare aangelegenheid. Onze spot moet prikkelen en bij beperkte uitzendtijd blijven hangen en een reactie opwekken, want we moeten concurreren met grote commerciële partijen met een veel hoger budget. Dankzij onze leden hebben onze spotjes ook een groot bereik op Social Media. Voel je als lid vrij om onze spotjes te delen, want daar plukken we allemaal de vruchten van.

Waarom een tag-on
Voor 2021-2022 kozen we voor 3 hoofdspots met elk twee verschillende tag-on-spotje. De tag-on sluit aan bij de hoofdspot, versterkt deze en voegt er een nieuwe boodschap aan toe. De hoofdspots zijn vooral gericht op de pedicure. De tag-on spots zijn gericht op de medisch pedicure en op de toekomst van het pedicurevak.  Als extra uiting werd er in december ook een ProVoet-spot op de radio uitgezonden rondom de Top2000 en het journaal.

Waar je ook gaat - sport
 

Waar je ook gaat - sport

Tag on - medisch pedicure
Tag on - Pedicure heeft de toekomst

Waar je ook gaat - reizen
 

Waar je ook gaat - reizen

Tag on - medisch pedicure
Tag on - Pedicure heeft de toekomst

Waar je ook gaat - buiten
 

Waar je ook gaat - buiten

Tag on - medisch pedicure
Tag on - Pedicure heeft de toekomst

TV-spots uit eerdere jaren:    
tvspot corona
 

Voetzorg tijdens Corona-tijd    

Miniatuurvoorbeeld

Als je voeten je handen waren

Tagon; Medisch Pedicure

Miniatuurvoorbeeld

Run Fast

Miniatuurvoorbeeld

De professionele pedicure 

Miniatuurvoorbeeld

The Statement