Consumenten campagnes

Ieder voorjaar in de Week van de Pedicure lanceert ProVoet een consumentencampagne. Hieronder leest u over de verschillende campagnes van de meest recente tot de afgelopen jaren.

Echte Mannen Voeten (2017)
Uit onderzoek blijkt dat mannen de pedicure vaak echt iets voor vrouwen vinden terwijl veel mannen voetproblemen als eelt, schimmelnagels of zweetvoeten ervaren. De pedicure verhelpt deze problemen én geeft verzorgingstips of advies over preventieve maatregelen. Bezoek dus net als de tandarts en kapper ook eens de pedicure. Want ook voetverzorging hoort erbij. Mannen, probeer het eens uit! Kijk voor meer informatie op www.echtemannenvoeten.nl

Bedank je Voeten (2016)
Onze voeten zijn harde werkers. Ze lopen gemiddeld meer dan 4 keer de wereld rond in je leven. Ze dragen die leuke, maar soms zo pijnlijke schoenen. Zorgen dat u de hele dag kunt shoppen. En ze zorgen dat u de eindstreep haalt bij een marathon of de Wandelvierdaagse. Toch zijn ze vaak het onderschoven kindje als het gaat om verzorging en ontspanning. Trakteer daarom uw voeten vaker op voet-verwenmomentjes! Kijk voor informatie op www.bedankjevoeten.nl

Kapitein Provoet (2015)
Elke maand belanden ongeveer 15.000 kinderen met voetklachten bij de pedicure. De conclusie? De ‘trouwste onderdaantjes’ van jong Nederland sjouwen elke dag hun jonge baasjes rond op school, sportclub en thuis, maar worden opvallend vaak verwaarloosd en soms zelfs mishandeld met weliswaar hip, maar totaal ongeschikt schoeisel. Om dit onderwerp handen en vooral voeten te geven, heeft ProVoet de landelijke campagne ‘Kapitein proVoet’ ontwikkeld. Kijk voor meer informatie op www.kapiteinprovoet.nl

Voeten in Vorm - Sportvoeten (2014)
Om vrijuit te sporten, zijn gezonde voeten onmisbaar. De pedicure weet als geen ander hoe u uw voeten in conditie krijgt en houdt. En als uw voeten in vorm zijn, bent u dat zelf ook. Kijk voor meer informatie op www.jevoeteninvorm.nl