Ons team
Het medewerkersteam van ProVoet ondersteunt het bestuur. Het voert het ontwikkelde beleid uit en heeft een onmisbare functie in de dienstverlening aan de leden.
In de loop der jaren is het uitvoerende werk steeds meer tijd gaan vragen en zijn de taken van de organisatie uitgebreid. Met name belangenbehartiging werd een belangrijk aspect voor de organisatie.
Het ProVoet-team bestaat uit:
- Ledenservicecentrum
Het ledenservicecentrum voert de ledenadministratie uit, regelt de ProVoet activiteiten, is helpdesk voor vragen van leden en voert de kwaliteitscontrole van de leden uit. Een deel van de medewerkers van het ledenservicecentrum wordt door ProCERT ingehuurd om de registratie voor het KwaliteitsRegister voor Pedicures (KRP) uit te voeren. - Secretariaat
Het secretariaat kent twee secretariële medewerkers. Deze ondersteunen het bestuur, de directie en de beleidsadviseurs. Daarnaast is er een medewerker voor de financiële administratie. - Afdeling beleid & communicatie
De afdeling beleid & communicatie bestaat uit vijf medewerkers met elk een eigen portefeuille. Deze medewerkers zijn de spil tussen de lopende projecten en de andere teamleden. Vanuit deze afdeling worden ook de ledenactiviteiten en de regiogidsen aangestuurd.
Medewerkers
Ron Verschuren Directeur
Anne-Karien Kortenbout Beleidsadviseur
Carla van Nieuwamerongen Medewerkster ledencontact algemeen
Deo van Holst Financieel administrateur
Diana van Ginkel Medewerkster ledencontact algemeen
Ella van Manen Medewerkster ledencontact algemeen
Eva van de Vlierd Secretaresse beleid en communicatie
Hanneke Peters Intern communicatie adviseur
Ina Berendsen Beleidsadviseur
Ingrid Harenberg Beleidsadviseur
Kim Dijk Secretaresse bestuur & directie
Nathalie Klopman-Lamers Adviseur Pr & Marketing